Translate

woensdag 9 mei 2012

Website voor Ans Duin

MainportArt heeft weer een nieuwe portfolio-site van een kunstenaar online gezet. Deze keer is dat de website van kunstenares Ans Duin. Ans heeft met haar werk een ontwikkeling doorgemaakt van realisme naar expressionisme, met af en toe een uitstapje naar abstract en geabstraheerd. Zo blijft het voor de kijker interessant; hij of zij kan er een eigen voorstelling in zien. Ans werkt voornamelijk met acrylverf vanwege de heldere kleuren, maar kiest ook regelmatig voor olieverf. Haar favoriete onderwerpen zijn landschappen en zeegezichten. Ans: ‘Vooral de altijd weer fantastische wolkenpartijen blijven me verbazen en wil ik op mijn "eigen wijze" op het doek vastleggen. Mijn inspiratie haal ik uit de natuur. Ik word geraakt door de schoonheid van een wolkenpartij, de zon die over de dijk schijnt, de regenboog die je onverwachts ziet.’ Ans’ schilderijen stralen een unieke positiviteit uit. Op haar nieuwe website zult u dat ervaren.
Meer informatie over Team Jetje