Translate

donderdag 21 maart 2013

Sylvia ten Kley exposeert in Galerie Zône


Sylvia ten Kley exposeert in Galerie Zône van 1 t/m 30 april 2013
Opening op zondag 7 april 14.00 – 16.00 uur
 
 
Sylvia over zichzelf:
 
Ooit is het begonnen met een paar geknoopte draadjes in de ondergrond van mijn tekening en later, hier en daar, een stukje gefestonneerde rand van het papier. Het is wonderlijk hoeveel papier je aan elkaar kunt naaien. Ik noem het  enig fijn naaldwerk.
 
De manier waarop ik het papier bewerk is het verhaal van mijn werk. Werk dat is geconcentreerd op het materiaal noemt men dat. Het is ook spelen, compositie maken en sfeer.
 
Mijn  etsen en ook het fijne naaldwerk zijn niet figuratief en klein. De  tekeningen zijn zacht van kleur en toon en gaan over de kleuren van de afgelopen winter en die ervoor.
Ik kijk vaak naar bomen.
 
 
Galerie voor kunst en vormgeving
Nieuwstraat 17b, 2312 KA  Leiden
071-512 63 07,
 
 
Openingstijden Galerie Zône:
Woe t/m Vrij 12.00-18.00
Zaterdag 10.00-17.00
Zondag 13.00-17.00
Meer informatie over Team Jetje