Translate

donderdag 5 juni 2014

Teun van Staveren in Artibrak Voorburg

Beste allemaal

Over enkele weken is het zover : in galerie Artibrak in Voorburg opent mijn grootste expositie tot nu toe, met heel veel werk van de afgelopen jaren zoals beelden in brons, steen en giethars, schilderijen , tekeningen.

De opening is op zaterdag 28 juni om 16.00 uur, en het is wel heel feestelijk dat de openingstoespraak gehouden wordt door John Sillevis, tot enkele jaren geleden conservator bij het Haags Gemeentemuseum.

Nu zijn openingen , zeker bij Artibrak, vaak overvol ( maar ik verheug me op iedereen die komt !) en ik kan me levendig voorstellen dat velen liever een ander, rustiger moment uitkiezen om te komen kijken. Dat geeft ook de kans om elkaar te zien en spreken.

Ik heb om die reden overlegd met de galerie dat ik zelf aanwezig zal zijn op zondag 29 juni, zaterdag en zondag 5 en 6 juni, en tot slot ook nog zaterdag en zondag 12 en 13 juni, telkens van 14.00 tot 17.00 uur.

Wees zeer welkom , op de opening of in een van de  drie weekenden !



EXPOSITIE TEUN VAN STAVEREN  IN GALERIE ARTIBRAK , 28 JUNI T/M 13 JULI 2014

OPENING ZATERDAG 28 JUNI OM 16.00 UUR DOOR JOHN SILLEVIS.

GALERIE ARTIBRAK,  HERENSTRAAT 44,  VOORBURG   (070 – 3868701)

openingstijden galerie :

woensdag t/m vrijdag   13.00 - 17.00 uur
zaterdag  11.00 – 17.00 uur
zondag   13.00 – 17.00 uur

de uitnodiging van de galerie volgt binnenkort

veel hartelijks

Teun van Staveren
Meer informatie over Team Jetje